#NSS個人
[GUEST] 是咁的,小弟而家喺某一間沙田Band1a中學讀緊初中
但係間學校啲環境又差,大部分老師都教得唔掂,根本同冇教過係冇分別,日日只係識得俾超多功課默書同test,成績冇點進步過之餘又好怕會再留班。
啲老師又成日逼我幫佢做嘢之餘,同學又逼我做啲我根本唔想做嘅嘢,當我係免費勞工咁用,學業同埋呢啲嘢加埋一齊真係搞到壓力好大。
我真係好想轉校,但係又怕父母唔諒解我,話我之類。可能會覺得我入咗Band1A就應該繼續讀落去,去band1尾或者band2唔抵(因為之前朋友轉校佢地都係咁樣講)
我真係唔知道要點同佢地講轉校呢樣嘢,大家可唔可以幫我諗下我應該要點樣做🙏