#NSS愛情
[Guest] 小妹中三,鐘意左班裏面兩個男仔,應該點算? A 就同班左兩年,上年開始鐘意佢,B 就都係同班左兩年,但係今年先開始鍾意佢
我唔知點算,但係佢地都唔知到我鍾意佢哋
Sorry for 1999