#NSS個人
[GUEST] 成日恰眼瞓點算好?
我開學前一個禮拜已經開始調教作息時間
不過到依家開學個幾禮拜都仲係好容易眼瞓
無論我食唔食早餐都會恰眼瞓
雖然仲上到堂但狀態始終唔好,老師講書成日都吸收唔晒
放學食完午餐都會好容易眼瞓
要瞓晏覺先得,搞到自己少咗時間溫書同做功課
請問有咩解決方法?🙇🏻♂️🙇🏻♂️🙇🏻♂️
sor for 1999
#NSS個人
[GUEST] 成日恰眼瞓點算好?
我開學前一個禮拜已經開始調教作息時間
不過到依家開學個幾禮拜都仲係好容易眼瞓
無論我食唔食早餐都會恰眼瞓
雖然仲上到堂但狀態始終唔好,老師講書成日都吸收唔晒
放學食完午餐都會好容易眼瞓
要瞓晏覺先得,搞到自己少咗時間溫書同做功課
請問有咩解決方法?🙇🏻♂️🙇🏻♂️🙇🏻♂️
sor for 1999