#NSS家庭
[Guest] 睇咗好多個post都係屋企人偏心細佬妹,但係我屋企就偏偏係偏心家姐。小弟有兩個家姐,一個大我11年,一個大我8年。全屋企都係偏心細家姐。
因為細家姐同吖爸吖媽關係唔好,佢同婆婆一齊住,婆婆屋企又近學校多啲,所以我就跟埋一齊住。婆婆屋企有兩個吖姨,唔係成日都喺到住,但係會嚟探婆婆,成日都喺到。住咗一排發現佢哋真係偏心我家姐好多。
1.錢
我係冇零用錢㗎。因為佢哋覺得我喺屋企食飯又唔會使到錢所以冇畀我。雖然過年生日嗰啲有利是錢,但係成年都係得千幾蚊。如果要買嘢就要問佢哋拎,但係就要比佢哋知道晒買乜嘢,同埋嗰樣嘢幾錢。但係我家姐一個月食飯就有千五蚊,連吖姨有時叫佢幫手買嘢都會畀多少少錢佢。買任何野返屋企都可以。上個月佢買電話用自己錢吖爸都畀返錢佢,話送畀佢。以前家姐講過話佢4年班就有電話,但我到而家都冇,有同佢哋提過,佢哋話屋企好近學校唔需要。
2.食嘢
喺屋企食飯要幫手開枱嗰啲永遠都係我做。家姐就淨係坐喺嗰度叫我攞碗攞筷子,佢就乜都唔使做。一開始佢都有洗碗,到後尾婆婆話佢洗得唔乾淨,就唔使佢洗。佢就買咗個洗碗機,但係啲碗筷又係叫我放入去,啲嘢又係我做晒。
另外,如果屋企啲零食係我食晒,就點都會俾人話,但係佢食晒就冇人話佢。有一次屋企雪糕淨返一條我食咗,佢冇得食就發脾氣,走嚟鬧我,屋企冇人幫我,個個都冇出聲評下理。但係如果係我發脾氣,佢會走來鬧翻我轉頭,屋企嗰個都會幫佢。
3.地位
大家姐唔係同我哋一齊住,但係佢會成日打電話畀二家姐,FaceTime 成日都傾幾個鐘。吖爸吖媽就會打電話俾我,但係係會問佢嘅近況。自問成績都唔差,知道下年會入精英班。但係家姐就留班,但係屋企人都係覺得佢好聰明,我比唔上佢。就連慶祝我入精英班食啲乜嘢本身都係俾佢揀,係佢話唔揀先叫我揀。屋企人知佢留班唔開心,就乜都就晒佢。亂咁發脾氣都唔會有人鬧佢。