#NSS家庭
[Guest] 【我老竇成日覺得自己三觀最正,品格最高尚】
*長文慎入
話說今日我啊嫲過嚟我屋企煮嘢我食(因為唔同阿媽住,所以阿嫲每個禮拜都過嚟煮飯我食)咁本身我同阿嫲都係同老竇唔同立場,佢又日日睇cctbb睇到上晒腦。有時聽到老竇講啲嘢都好唔安樂,不過都唔會講啲咩。直到今日我忍唔住講咗句「收聲啦好嗎」佢開頭都冇講咩,到我阿嫲準備沖涼嗰陣細細聲講咗句「廢事睬你」,佢就無端端話「我X你,自己搞X掂佢啦,仆X!」我心諗佢無啦啦發乜嘢脾氣。之後我對住阿嫲講「你睇YT帶耳機啦,如果唔係佢又發爛渣。」雖然我知我好串,但係條氣我真係谷咗好耐。跟著我老竇即刻對住我講「我仆你個X,又講我乜X嘢呀,生咗你真係冚家X」
其實平時佢都成日係咁鬧我阿嫲,有時阿嫲煮飯留咗餸俾佢,佢都會照鬧。有時阿嫲只不過係沖涼沖濕咗個地下,佢就鬧到佢好似殺咗人咁。不過好彩我阿嫲都仲忍到佢,冇乜點理佢啲脾氣。我阿嫲本身就冇義務要來照顧我哋,仲要俾佢咁鬧法。有時喺條街到有人唔小心得罪咗佢,佢又要鬧到人狗血淋頭。搞到我好似你厚多士個仔咁,尷到攞命,係個心到不斷同人say sorry。同佢講,佢又唔聽,仲要話我手指拗出唔拗入。That’s why我冇特別事都唔會同佢一齊出街。成日聽到其他人話我同老竇樣又似,個格都似真係好唔開心,我真係唔想似佢。
依家見到佢sorry都冇聲係到好聲好氣同我哋講嘢真係覺得好虛偽,我到底點先改可以改到佢啲爛鬼性格同脾氣?
Admin pls po IG thx🙇🏻♀️
Sorry for 1999💦