#NSS家庭
[nil] 我真係好憎自己阿爸阿媽。
即管話我唔孝順,我依家覺得咩冇所謂啦。
考試差全班第一名幾分,攞第二,佢哋話我點解唔努力啲攞滿分,我真係好攰。佢哋又話我成日唔做家務,但我平時可以幫佢哋做嘅嘢都做晒,只係佢哋睇唔到。成日迫我做一啲我根本唔想做嘅嘢,小學嗰陣話我生得高叫我去籃球選拔,但我嗰陣連拍波都未識,搞到我瘀到一個點;佢哋話我頭髮長,我話我大個啦唔想剪咁短,結果係喺salon門口阿爸好大力捉住我隻手唔俾我走,我心諗我都去到中學啦,自己個髮型都冇得揀。最好笑係佢話過幾個月就會生番長啦,我心諗我依家就係唔鍾意呀嘛。返學校又要俾人笑,返到屋企又要俾人鬧,我真係唔知我喺呢個世界做緊咩。明知未來一樣痛苦,何不早早了結。依家淨係諗到兩個辦法,一係我離開呢個世界,一係令佢哋離開我嘅世界。