sfa

#NSS家庭

[sfa] 求po ig

小妹九月F1,想幫一個朋友發聲,攞吓意見幫佢。佢係我最好嘅朋友,小學識嘅。佢性格慢熱,負面,有抑鬱症,之前有自殘,試過想自殺,屋企好傳統,阿爺話咩就咩,每次都要求佢先得。P4學期尾變熟嘅,之前一直唔咁同我講心事,自己自殘想自殺阿媽打佢果d我都唔知。有次發現佢怪怪地,都搞左半至一年佢先肯同我講心事。

佢阿媽會打佢,無理取鬧之類,唔係親生阿媽。親生阿爸對佢正常。不過佢四五個月前同老師講嘅時候,阿爸好似係幫住佢阿媽咁,而家就好d。同左老師講之後好左好多嘅,不過佢阿媽有時都會打佢,亂咁鬧佢。

佢肯同我講心事之後好似依賴左我,加上去本身缺乏安全感,一日到黑都問我左緊咩。有咩事去都會同我講,我就安慰下佢,俾d意見咁,不過都見佢喺我同老師幫助下係好左嘅。我本身唔鍾意太痴住佢,鬧過交。有時覺得自己好pk,人地抑鬱都撩交嗌。不過我都儘量收埋脾氣,唔想搞到佢,始終佢抑鬱症,我應該幫去佢嘅。

希望各位俾d意見我可以點樣幫佢變正面d!tysm🙏🙏(雖然已經好左好多)
sorry for 1999!