#NSS學業
[Guest] 小弟今年中五,成績好差,好驚會留班 但係今年嘅中五冇左IES,而且我中四嘅fd話佢地用嘅書係唔同。咁如果我留班嘅話係咪要由將人哋中四做咗嘅SBA同IES,同埋書同筆記嗰啲由中四開始重新做過哂…