Guest

#NSS個人

[Guest] 小弟有選擇性緘默症,平時同有啲人講嘢會開唔到口,呢個病對小弟造成好大影響,尤其是喺學業方面
亦正正係因為咁,屋企人都好想我可以解決呢個問題,雖然佢哋係想幫我,但我覺得佢哋嘅說話真係好唔理解
有一次我老母同我講「唔使驚同人講嘢」好老實講,咁樣同你對住有抑鬱症嘅人講「唔好唔開心」有咩分別呢?
純抒發感受
Sor for 1999