#NSS個人
[Guest] 同朋友嘅關係好似越黎越疏遠,明明朋友係應該雙向付出,但一直以黎都好似得我付出咁,佢唔開心,我即刻去搵佢,陪佢傾計開解佢,我唔開心想搵佢傾下,佢直接hea覆我話,無事嘅,你自己諗多左姐。應承過我好多嘢都無做到,話去staycation仲講到明一定去到,宜家提起佢都扮聽唔到。佢有個細acc正係比frd fol,宜家仲唔比我fol佢。佢成日都話好忙好忙,我知每個人都有自己嘅嘢要忙,我哋班frd有個grp,直接不讀不回,可能你真係忙緊啦,但係我唔知原來忙緊嘅人,仲可以po ig story,仲可以玩snapchat,約你都話無時間,其實老實講,如果真係有心想約嘅,又點會無時間。想問下大家嘅意見,因為唔知點處理呢段關係好,可能你哋會覺得我無理取鬧,但係我真係唔知點算好,宜家同佢嘅關係就係好似返學明明仲好frd,一放假就好似陌生人咁,我同一齊玩開嘅frd講返,佢哋就係係咁話我諗多左。我真係覺得朋友係需要雙向奔赴,可能唔需要日日見,但一定要個心係到,呢個問題困擾左我好耐,完全唔知點算好,希望各位可以比啲意見我。唔該曬咁多位🙏🏻