GUEST

#NSS學業

[GUEST] 我而家Form4,雖然讀少好多科,但啲electives都好chur。
我唔想讀書淨係為左應酬自己,所以有嗰小小嘅要求,希望學校教嘅速度同自己温書嘅速度相約。即係學校教完,返屋企盡快温書、背曬佢、即刻清concept,唔好等到Test, Exam先開始勁辛苦咁温。
但我發現根本唔夠時間去温返每科最近教過嘅topic。變相而家每科都有啲未清楚、未有時間去處理嘅地方。To do list有好多未做,所以每日都温書/做功課搞到4, 5am先瞓,生理時鐘錯曬,壓力都隨住温書趕唔上學校教嘅速度而大增。
所以大家覺得我係咪唔應該set嗰咁高嘅要求,定係呢嗰要求對高form,prepare DSE黎講係基本?定係去到高form大家仲係有deadline/ Test/ Exam,先開始做、先温?