#NSS學業
[GUEST] 壓力好大點算
每日都有成堆quiz test,搞到成個生活剩係得學習,仲要學埋啲對生活冇幫助嘅嘢,連休息做其他野時間都冇。
次次測驗都同平均分搏鬥緊,點解亞洲社會咁鍾意比較,搞到的學生咁辛苦,結果都無論邊方面都係唔及西方國家。
而家我低form已經咁大壓力,上到高form係咪會死🥲 好攰啊點算
#NSS學業
[GUEST] 壓力好大點算
每日都有成堆quiz test,搞到成個生活剩係得學習,仲要學埋啲對生活冇幫助嘅嘢,連休息做其他野時間都冇。
次次測驗都同平均分搏鬥緊,點解亞洲社會咁鍾意比較,搞到的學生咁辛苦,結果都無論邊方面都係唔及西方國家。
而家我低form已經咁大壓力,上到高form係咪會死🥲 好攰啊點算