#NSS個人
[葵青 band 1A中學] 今年form 3 好鍾意睇BL 連上堂同考試期間都喺度睇
但係今次final exam成績出嚟之後反而進步咗唔少
想問吓各位建唔建議我繼續沉迷BL
雖然我覺得我為咗嗑cp會努力讀書希望做到好似兩位男主角咁 但係我仲想問問其他人嘅意見
(補充:我成績一向喺中上位置)
我一向唯一嘅愛好就係睇BL小說
冇咗BL我人生好似失去意義
喺網上識嘅一班fd都係一樣睇BL嘅
我自己偶爾會寫吓BL文接委托賺零用錢
(屋企剩係比飯錢冇零用錢)
我自知自己離唔開BL但係 我唔知咁係啱唔啱