#NSS愛情
[沙田某直資中學] 感情
小弟中四,就叫做鍾意咗一個女仔(x),同我同班既,但係佢有男朋友(但係佢又唔當個男朋友係佢男朋友),我同佢都好熟嘅。跟住近排佢哋分咗手,但係而家x又話想個ex一齊返,因為拍拖,佢成績差咗好多,我應該點勸佢?
sry for 1999
隨便屌
#NSS愛情
[沙田某直資中學] 感情
小弟中四,就叫做鍾意咗一個女仔(x),同我同班既,但係佢有男朋友(但係佢又唔當個男朋友係佢男朋友),我同佢都好熟嘅。跟住近排佢哋分咗手,但係而家x又話想個ex一齊返,因為拍拖,佢成績差咗好多,我應該點勸佢?
sry for 1999
隨便屌