#NSS學業
[guest] 有無人都好驚考paper4😭無論中文定英文都係 我係2023dser 學校前排開始幫我地練中文同英文oral 但每一次練都好緊張 有少少羨慕2021唔使考oral既dser….中文既話有時個腦係緊張到完全揀唔到立場 判斷唔到邊個容易講啲 有時揀立場就已經用左分幾兩分鐘 仲會諗唔到point 就算諗到講左出黎 俾人反駁個陣都唔知點回應返 英文仲衰 自己writing啊oral呢啲需要好多grammar或者sentence pattern既底子好差 vocab都唔係識好多 就算有point都唔識表達出黎 如果同唔識既人考都好啲 可能可以放膽啲 始終考完就走無人會記得我 但係學校對住全班做呢啲grp discussion 講得好差就會覺得自己好柒 然後就更加驚+緊張 有無過來人可以係下面講下啲攻略 咩題型要注意啲咩 有時都明其實純粹係講野 諗到就講 無需要咁驚 但個人就係會唔知點解忍唔住地好驚張