#NSS社會
[tcgss] sor 4 1999
小妹今年F3
學校要求全部F3(唔清楚其他form使唔使)參加標語創作比賽
題目係關於一國兩制同基本法
小妹就有啲反感
於是問個老師可唔可以唔參加
之後我得到嘅答案係”唔得”
仲要話”你都唔想背晒成本法律㗎,呢個方法可以幫你哋加強培訓養對國民身份認同….”
–
點解要逼我哋參加?
雖然國安法係落實咗
但係我覺得基本嘅自由權都應該有
攞個例子
近日大陸限制住未成年打幾
每個禮拜最多得個三粒鐘嚟打機
就係為咗末成年人唔會沉迷打機
其實我哋每日返學放學都要用成半日
仲要做功課溫習
可能仲有學藝班
你覺得班細路仔會冇壓力?
打機可能係為一個方法紓解下壓力
而家連打機嘅自由都冇晒
咁不如做隻貓做隻狗仲好過
而家返返個話題先
校方強制我哋參加
會覺得係件好事?
–
再講
我F1嗰陣戴咗個黑色口罩
就俾英文老師屌足成堂
又話現今嘅年輕人不知所謂又話暴亂等等
我帶咩色口罩關你叉事咩
書又唔教
教埋曬啲國家安全嘢
–
小妹對香港教育制度開始失望
遲咗就同大陸一樣
YouTube, IG 咩都ban晒
我睇怕之後連食咩都要俾政苦管制住