tcgss

#NSS社會

[tcgss] sor 4 1999
小妹今年F3
學校要求全部F3(唔清楚其他form使唔使)參加標語創作比賽
題目係關於一國兩制同基本法
小妹就有啲反感
於是問個老師可唔可以唔參加
之後我得到嘅答案係”唔得”
仲要話”你都唔想背晒成本法律㗎,呢個方法可以幫你哋加強培訓養對國民身份認同….”

點解要逼我哋參加?
雖然國安法係落實咗
但係我覺得基本嘅自由權都應該有
攞個例子
近日大陸限制住未成年打幾
每個禮拜最多得個三粒鐘嚟打機
就係為咗末成年人唔會沉迷打機
其實我哋每日返學放學都要用成半日
仲要做功課溫習
可能仲有學藝班
你覺得班細路仔會冇壓力?
打機可能係為一個方法紓解下壓力
而家連打機嘅自由都冇晒
咁不如做隻貓做隻狗仲好過
而家返返個話題先
校方強制我哋參加
會覺得係件好事?

再講
我F1嗰陣戴咗個黑色口罩
就俾英文老師屌足成堂
又話現今嘅年輕人不知所謂又話暴亂等等
我帶咩色口罩關你叉事咩
書又唔教
教埋曬啲國家安全嘢

小妹對香港教育制度開始失望
遲咗就同大陸一樣
YouTube, IG 咩都ban晒
我睇怕之後連食咩都要俾政苦管制住