#NSS學業
[跪求Admin 抽中🥺] 想問吓呢度有冇人喺保良局顏寶鈴書院讀緊中三亦會升中四?因為小妺暑假之後會轉嚟呢間學校讀中四,想了解多啲呢間學校同埋識下人,等返學嗰時都冇咁尷😶🌫️ Sorry for 1999😅