SFXC

#NSS學校

[SFXC] 小弟今日想唻「多謝」一位老師
我今年F3,為左揀科大家都非常努力,而班主任為左令我地成積好啲,所以經常會喺課堂分享佢以前既揀科經歷,一講就講半堂,佢仲分享過自己個仔考試全級第7(自稱),但竟然擔心自己揀唔到心儀科目,以此激勵我地努力讀書揀好科既動力。
為左舒緩我地讀書既壓力,每天上課前都會播d悠揚悅耳既音樂,例如我地偉大的祖国既鋼琴家郎朗於天安門演奏既片段, 老師向我們抒發對郎朗既憧憬,估唔到係老師莊嚴外表下藏着一顆對鋼琴既赤子之心。
上堂時,佢並冇作太多講解,而係直接俾答案同學抄,從而訓練我地既獨立思考能力。
老師對同學考試都好上心,考試前佢不斷強調一些某1part必考,又俾1啲其他班中文老師冇提及既”tips”。去到最後考試,佢所講既內容一題都冇考,我真係多謝佢令我學習到更多本來冇點溫過既知識。
能夠有一位咁好既老師,簡直係三生有幸,佢教學突破左人類既想像,我由衷「感謝」佢呢一年對我地班既教導。
Sorry for1999