#NSS個人
[GUEST] 小弟中四,第一次投稿
如果文筆唔好,請見諒
係咁嘅,我係一個人緣唔係幾好嘅人
最近我感覺到有一個小圈子嘅人開始孤立我, 我覺得都幾心酸吓,我個人都有一啲相對負面嘅情緒,但係我好快已經平定咗自己嘅情緒,因為我已經喺中二經歷過一次被欺凌+孤立嘅情況,心淡咗。即使係咁,我仍然覺得自己嘅心理唔夠強大去接受呢啲事,我想問點樣令自己嘅心理更加強大同成熟(更加理性),畢竟出嚟社會一堆小人有機會孤立自己
#NSS個人
[GUEST] 小弟中四,第一次投稿
如果文筆唔好,請見諒
係咁嘅,我係一個人緣唔係幾好嘅人
最近我感覺到有一個小圈子嘅人開始孤立我, 我覺得都幾心酸吓,我個人都有一啲相對負面嘅情緒,但係我好快已經平定咗自己嘅情緒,因為我已經喺中二經歷過一次被欺凌+孤立嘅情況,心淡咗。即使係咁,我仍然覺得自己嘅心理唔夠強大去接受呢啲事,我想問點樣令自己嘅心理更加強大同成熟(更加理性),畢竟出嚟社會一堆小人有機會孤立自己