沙田某校

#NSS學業

[沙田某校] 小妹準中四 有D問題 (。ì _ í。)
中三選科 入咗第二選項 Chem 中史 宗教與倫理
雖然話成績唔係好好 一般 平均分有6X幾 個人偏文科 但數學都唔差 冇話啱啱合格 有 3/4到
雖然係個人選擇
但係香港好似唔係點重視文科
起學校好似都係啲差生先讀文科 搞到我好驚
啲成績差過我 但入到理科嗰啲人 又眼超超咁
好似高人一等 網絡又好似有文科生 理科生 呢啲分類標籤 搞到我有點自卑 (。 ́︿ ̀。)想問問各位讀咗文科嘅師兄師姐
其實有冇後悔到當初讀文科 或者讀咗文科之後有啲咩感想?想聽吓大家嘅心得!
( ̀⌄ ́)