Guest

#NSS個人

[Guest] 小妹今年form3,唔太識處理人際關係,由小學到而家都識咗幾個best frd,但最後都會因為一啲小事而慢慢冇聯絡。跟住就懷疑自己係唔係真係唔適合同人做frd,之前都試過自己一個返學吃飯之類,但耐咗就會諗返起以前同frd個時。想問下大家你哋係點處理人際關係?