#NSS家庭
[Guest ] 小妹屋企屬於中產家庭,自從上咗中學我每個星期有350零用錢,裏面包左每日食飯$40&搭車$12,呢度五日嘅話就用咗260,剩返$90俾我用,唔多唔少,但我每次見到阿媽重銀包攞啲錢出嚟俾我嘅時候個心唔知點解好唔舒服,覺得好晒佢錢,尤其是佢會講一句「慳住使啊」呢句令我更加覺得唔舒服,雖然我用嘅錢係正常,所以我想搵啲方法可以令到我自己覺得佢比我嘅錢係值得,我想搵啲方法令到我自己個心舒服啲~想請大家幫幫忙,我知道我屋企唔算窮嘅,但係好似全家我最大洗,阿爸阿媽即使夠用但都好慳錢