guest

#NSS其他

[guest] 以下純發洩
是咁的小妹我而家f3開學冇幾日我個frd就畀啲**整喊咗(8月25開),件事就唔詳細講總之大概就係班兩個男仔把口唔知做乜無啦啦由傾偈到暗串我個frd再到串埋我frd啲屋企人,雖然我當時在場但班人開學太high嘈得滯聽唔清,內容大概就係咁,嗰陣我見我frd有啲哭腔嘅時候就叫佢哋唔好再講,但佢哋就話咩“啲女仔又喊” “我哋又冇講乜” 頂講sorry啦仲講咩喊唔喊啫,把口又臭,跟住我就笑住話“兩位不如去食屎啦,啲屎仲香個你兩條仆街嗰口呀☺️”
之後第日就畀班男仔喺暗地裏傳又講我把口好毒叫人遠離我之類嗰啲,成班小學雞🥴我都唔知講咩好,我冇爆粗都算好脾氣啦呀嘛..
我想問係佢哋問題定我語氣真係重咗
如果係我去道歉
sorry for 1999
admin po ig thx