Imsc

#NSS愛情

[Imsc ] 小妹今年F5有個識咗2年嘅男仔,簡稱A。
本身都唔算係好熟,但係呢幾個月同A唔知點解熟咗勁多,成日約出街,依家相處得多我好似鍾意咗佢。A好就我,我需要嘅嘢佢都會儘量幫,佢都有講啲有暗示嘅嘢,我唔開心會問咩事,搭鐵眼訓佢會主動幫我攞袋同埋俾我挨,成日搵我傾計,但同時間都好鍾意串我,我睇唔透佢當我係朋友定係我諗多,佢對我就好似行一步後退一步咁,佢對其他女仔唔會咁,我唔知係因為熟嘅程度唔同定咩,我想知佢咁樣會唔會對我有feel?我唔想自己諗多咗然後放唔低。