#NSS學校
[Guest] 哈囉,我想同大家分享一件事
喺學校入面,通常都係幾個幾個咁挽啦,但係呢排a同學就冇乜點同我哋幾個挽,自從開左學之後就愈黎愈嚴重,a同學呢排做左好多令我地好反感既事,例如佢掛住搞其他唔重要既野都唔搵我哋,搞到大家都唔太鍾意a同學,但係a同學好似唔多注意到自己嘅問題。平時除左返學我哋都會call下,wts下,傾下計,呢排a同學都冇乜點搵過我哋。我哋之間好似疏遠左,好感度下降左好多,對比起之前,a同學真係變左好多,我哋都唔太鍾意依家既佢,真心想對佢講返佢有啲嘢唔好再做,但係又驚佢會嬲,以朋友身份真係好想去提下佢。