#NSS個人
[不透露] 就係我有次放學搭升降機翻屋企。個lift比較細,珊門又珊得快。我先企入最入面,等人地入來。我呢個距離係禁唔到製嘅,我見個大叔(唔識睇年齡,大概50-60)企我呢邊我要讓位俾佢,同埋佢個熟人就係出面我就諗住等佢禁,加上當時疫情我一向都係等人禁lift。部lift要珊嘅時候我就豫疑左一陣,禁開門個陣個門應該剛好店到佢。入到來一路指住我鬧:「禁開個門都冇肯吖?(同熟人講)宜家D後生仔真係…咁鬼自私…」我冇理佢
我就覺得我執邊有個女學生,你個熟人又係出面佢哋都冇幫你禁。只因為我臨急幫你禁就將責任推落我到。我想講唔係老人家就可以當D學生係酒店服務員咁幫你禁lift囉。(幫老人家禁lift係應該,但我點都係唯一幫佢嗰個。)大家點睇?