#NSS個人
[Guest] 希望admin可以幫我po ig, 唔該晒
我F2,13歲,女,2020年4月嚟咗M,嗰陣147,我而家151,高得好慢,我真係唔想155或以下,已經日日飲奶,又有跑步,但係都只係高好少,有冇人有啲方法比我高多啲?我知發完育就唔會再高所以要盡快
#NSS個人
[Guest] 希望admin可以幫我po ig, 唔該晒
我F2,13歲,女,2020年4月嚟咗M,嗰陣147,我而家151,高得好慢,我真係唔想155或以下,已經日日飲奶,又有跑步,但係都只係高好少,有冇人有啲方法比我高多啲?我知發完育就唔會再高所以要盡快