#NSS學校
[HKS] 自己對心理學有少少興趣 有諗過大學報讀心理學 唔知有冇過來人可以分享一下經驗? 例如你讀邊間U同埋啲功課嗰d係點樣?伏唔伏?
sorry for 1999 and thx admin