Guest

#NSS個人

[Guest] 小妹F2, 有個煩惱,第一次投稿,如果有啲咩講得唔清楚請見諒

話說我有個小學老師幫咗我好多,我本身中文唔掂,就自然唔鍾意中文啦,不過去到小五,由呢個老師教我中文,老實講佢啲堂幾悶,不過去到10月某一堂,我唔知點解突然覺得佢啲堂好有趣,身邊啲同學就嚟瞓着嘅時候,我都好認真咁聽書,嗰堂之後,我好似鍾意咗佢,嗰陣太細,根本唔知咩叫鍾意人,嗰陣我好想幫佢做嘢,小六仲自薦做埋科長,小六課室喺6樓,作文堂要揾人落1樓簿櫃攞作文紙,我每次都舉手話要去,連早會我都會揾吓佢喺邊,為咗唔令佢失望,我每次考試測驗默書都好用心溫書,仲有好多其他嘢,呢度當然寫唔晒。而家上到中學,佢教過我嗰啲答題技巧我仲記得,攞到好成績,本身諗住返小學探吓佢,講聲多謝,點知次次都唔見佢,而家好掛住佢

F1嗰陣對一個阿sir有差唔多feel, 行為都一樣,成日揾佢喺邊,好想幫佢手,想用好成績令佢記得我等等

我而家諗返,我好似真係鍾意咗呢兩個老師,又好懷疑自己係咪純粹對佢哋有啲好感,如果大家試過鍾意人,知唔知道我究竟係咪鍾意佢哋?唔該幫吓我thx

Sor for 1999
篇文咁長都睇到呢度多謝各位

Admin唔該幫我post ig
唔該晒