#NSS個人
[GUEST] 純粹發洩*
冇重點注意!*
麻煩admin po ig thxx!
首先當我心情好煩躁或者好攰嘅時候,會唔知點解忍唔住想自殘 (自己諗咗吓覺得喺因為想冷靜?)自殘完之後又好後悔,因為會勁驚番學俾同學見到,而且為咗遮住啲疤痕又長期著住外套,勁熱,搞到生熱痱_(:з」∠)_
第二,最近同朋友嘈交,雖然前兩日又friend番,但係我覺得係因為我嘈交講嘅嘢太過分,搞到好似佢仲未完全原諒我,我哋關係變得幾冷淡,令到我一直處於非常緊張同擔憂嘅狀態,最終又忍唔住自殘
三,老豆最近開始無啦啦變得脾氣勁差,成日無緣無故鬧屋企人,用啲好難聽嘅話語同粗口,搞到我甚至唔想返屋企→自殘again(點解我好似做乜最後都會想自殘)
如果可以嘅話想問大家有咩可以停咗自殘嘅辦法呢?一直咁樣真係好攰…..
睇到呢到真係好多謝你~
sorry for 1999
thx admin!