#NSS學校
[[Guest]] 小妹F.4 近來多咗d測驗默書所以有時抱怨一下 但係老母好鍾意串我 我成日講「唉好多嘢做」都會俾人話「唔好讀啦出去做嘢啦」「咁都受唔住就唔好讀啦,我幫你退學出去做嘢啦」 其實我都係想抱怨啫…… 我知道讀書係辛苦但係我又唔係唔温書唔讀書 使唔使咁啫……