GUEST

#NSS個人

[GUEST] 小妹今年f3 平時份人好內向加自卑
其實小學既時候我唔係咁樣 小學識得好多朋友
好鍾意同人講野 對住人有自信
但係到左我自己一個升中既時候就變左
班上面有好多圈子 但係我完全被邊緣
我都試過加入佢地 但係唔夾 唔自在
同埋始終都熟唔到又close 唔到
班主任係家長日都有講過我黎黎去去都係得一兩個frd 同埋話我好靜好內向
我唔想人地話我好靜 我唔想咁樣 但係真係做唔到
普通男女同學想同佢地講句野我都唔敢又好驚
成日好似個獨行俠死毒L咁
好羨慕啲同學好外向好容易識到人 又好妒忌
我知道咁樣諗我真係好衰好衰
相反自己覺得自己好廢柴 好討厭自己
唔敢去鍾意一個人 一個內向一個外向
連自己都冇膽 好驚佢討厭我
每日返學都得個殼 返學冇乜快樂
點解我變成咁樣 點解要咁內向 我接受唔到自己
有冇野可以改變下我?
Sorry for 1999