打風

#NSS學校

[打風] 小妹係某間坑口中學嘅學生
今日打風
好大雨但係死都唔停課 OK好
咁小妹就係「黃雨」嗰陣時出門
多謝晒 好大雨 我嗰個位仲要水浸
經過呢個嘅「黃雨」
去到地鐵站成條裙濕晒 襪同埋鞋都濕晒
咁都算啦
我返到學校吹左一堂嘅冷氣
都未乾(好濕
我去校務處借一條校服裙 校務處嗰啲人同我講
「你下次就要自己準備一條校服裙嘅 」
「下次唔好咁啦」好唔耐煩嗰種態度
唉咁算啦 係我準備唔好
到放學啦
放學嗰陣時其實雨好細
但係仲掛緊「紅雨」😅
學校做hold咗我哋好耐 最大雨嗰陣時放我哋走
其實起初仲一定要叫家長過嚟先可以走。

多撚謝你喎。❤️

多謝大家睇完 單純係想同大家分享一下