#NSS個人
[TWGHWFNCS] hi 我今年form 2 我係form 1嘅時候已經懷疑我有ADHD 做功課放低手機電腦都專注唔到 睇書更加唔洗講 見到書都已經好反感 但係我無話俾屋企人聽 怕佢哋又話我亂咁講
請問各位我應該點做?