#NSS學校
[OLR] 我唔知我應唔應該返學
我係今年考dse
而家係最要衝嘅時候
我有啲同學覺得返學無用
所以都會請假喺屋企温
而其實我都有諗過唔返
因為學校有啲堂真心無用
但最重要嘅係我有depression(有睇醫生)
返學會好大壓力
成日喊同個人會超敏感
嚴重啲會自_
但我又驚喺屋企無動力温
所以我好迷
plz help me🥺
#NSS學校
[OLR] 我唔知我應唔應該返學
我係今年考dse
而家係最要衝嘅時候
我有啲同學覺得返學無用
所以都會請假喺屋企温
而其實我都有諗過唔返
因為學校有啲堂真心無用
但最重要嘅係我有depression(有睇醫生)
返學會好大壓力
成日喊同個人會超敏感
嚴重啲會自_
但我又驚喺屋企無動力温
所以我好迷
plz help me🥺