#NSS學業
[死梗啦yay] 今年下學期成績好差…炒咗至少3科😢(exam paper) 其他都係啱啱好合格 依家淨得中文&英文未派… 中文都有大機會炒 上學期嘅成績都淨係到全級中間左右 唔知會唔會留班…