#NSS學校
[GUEST] 小妹今年f2,由細到大,所有嘢都係阿爸阿媽迫我做,跳舞,拉琴,我一啲興趣都冇,佢地唔知點解係要迫我去學。一啲自由都冇。
九月開學,學校每一科都會選科長。我今年一科嘅科長都冇做。番屋企食飯個陣,阿媽無端端問我:「你今年有冇做科長?」我咪照實話答佢冇囉。點知佢同我講:「點可以咁,要有啲主動性呀嘛!」阿爸又走黎一齊串我。
唔做科長真係有罪咩?
#NSS學校
[GUEST] 小妹今年f2,由細到大,所有嘢都係阿爸阿媽迫我做,跳舞,拉琴,我一啲興趣都冇,佢地唔知點解係要迫我去學。一啲自由都冇。
九月開學,學校每一科都會選科長。我今年一科嘅科長都冇做。番屋企食飯個陣,阿媽無端端問我:「你今年有冇做科長?」我咪照實話答佢冇囉。點知佢同我講:「點可以咁,要有啲主動性呀嘛!」阿爸又走黎一齊串我。
唔做科長真係有罪咩?