#NSS學業
[Guest] 小妹選科失利,對於dse唔抱太大希望(我唔會咁快放棄自己住)😔 有冇過來人可以簡略講一下jupas dse asso等嘅分別🙇🏻♀️想知道咁多位嘅經驗&建議🙇🏻♀️ (Sor for 1999)(我好需要大家嘅意見🙇🏻♀️pls屌細力啲)
#NSS學業
[Guest] 小妹選科失利,對於dse唔抱太大希望(我唔會咁快放棄自己住)😔 有冇過來人可以簡略講一下jupas dse asso等嘅分別🙇🏻♀️想知道咁多位嘅經驗&建議🙇🏻♀️ (Sor for 1999)(我好需要大家嘅意見🙇🏻♀️pls屌細力啲)