Guest

#NSS學校

[Guest] 小妹今年升中四,之前同咗兩個好朋友絕交,因為我份人比較被動,所以好難識朋友。就嚟開學啦,我對於返學其實有啲恐懼,因為上年發生咗好多好唔愉快嘅事,各位,我有咩方法可以同啲人嘅關係長長久久?以前,我係一個好主動嘅人,但係啲人又嫌我煩。到我變得靜嘅時候,人哋又覺得詭異。每次同啲朋友最多可以keep到兩年關係,但係多數都冇,最多都係大半年!自從我上到中學,好似冇一段關係係過得長久,就算真係長,都唔係最fd最熟嗰啲,可能仲要係有份距離感嗰啲,其實係咪我份人嘅問題呢?我身邊嘅人全部同人哋嘅關係都可以長長久久,點解好似剩係得我一個唔得?各位有咩辦法?
麻煩Admin幫我po上IG ,thx🙏🏻🙇🏻‍♀️