Guest

#NSS個人

[Guest] 小妹05,今年暑假嗰陣經常全屋企人出去食嘢,屋企人唔得閒就叫我出街獨自堂食,叫我盡量唔好外賣,因為唔環保。 但係我又唔鍾意出街獨自堂食, 覺得坐得唔係幾舒服, 因為其他食客會望住我食嘅,好似好孤獨咁😅 家人好少煮嘢食,同埋我現在都唔太識煮嘢(好多嘢仲學緊去煮,算係幾乎不會煮嘢食), 其實我諗過當家人唔得閒嗰時自己煮嘢食,不過我有啲同學而家已經識煮好多餸,所以有啲自卑。 其實我係咪唔太應該出街獨自堂食? 同埋我係咪太遲學煮嘢食啊? 希望可以提供下建議啦😉