#NSS個人
[guest] 唔知有冇人都係咁樣? 小妹16,打完兩針復必泰,政府就話淨係需要打一針。 但係距離我第二針已經過咗半年,我又未夠18冇得打第三針,日日打過去佢個熱線都冇人聽。 有冇人都係咁,可以點做🙇🏽♀️🙇🏽♀️