#NSS家庭
[GUEST] 真係好煩啊 小妹07,由細到大都同阿哥同一間房。 佢成日喺我換3嘅時候沖入黎…叫左佢唔好同埋已經同左阿媽投訴,但係佢無改過… 應該點做 真係好煩 sorry for 1999