轉校啫俾人當做大陸人😓

#NSS學校

[轉校啫俾人當做大陸人😓] 小妹今年F.3轉校生 轉校以嚟 啲人第一句問我嘅就係你「係唔係喺大陸嚟」每次我都翻白眼同佢講我100%係香港人 佢哋嘅反應竟然係驚訝
我有啲唔明 自問我廣東話冇大陸口音 乜Q粗口都會講 有時仲係冇意識咁講 樣都係正正常常 冇大陸feel 究竟邊忽令你覺得我係大陸人?
甚至有啲人一句嘢都冇同我講過 就當撚咗我係大陸人 喺嗰邊排斥我 真係嬲到爆
唔該可唔可以搞清楚先做嘢啊😓