#NSS個人
[GUEST] 本人讀band 1A近排升中六因為drop咗M2換咗班跟住超級崩潰 明明自己predicted grade都有28分 中五嗰陣仲攞埋學校獎學金 但係中文竟然入咗保底班??我真係完全唔理解點解我中文predicted grade level 4 (仲要係近5)都俾人放咗入中文保底班(會唔會喺學校搞錯?)😭😭😭保底班嗰啲人個個都唔聽書又成績差 我都唔好意思同frd講我中文喺嗰一班(因為我啲frd個個都好勁…)😭😭明明我其他科都算好 突然之間有一科入咗保底班(仲要又唔係predicted grade肥佬嗰隻)叫我呢半年點算😭仲要其他人得level 3都放咗入普通版 我真係超級崩潰 保底班學習氣氛又差 老師又教得冇咁好 又少競爭 我點樣進步😭😭😭
sorry for 1999 我真係受咗太大衝擊所以表達能力都差咗😭😭😭😭😭