#NSS愛情
[guest] 你唔好再留戀啦 分咗手都成幾個月 佢都唔會再鐘意你㗎啦 講分手嗰個係佢 佢唔鐘意先會講分手啫 唔好咁傻喺度等啦 已經結束嘅感情本來就不應該再留戀^^
送給各位失戀人士 要好好愛自己喔~