#NSS愛情
[guest] 想問大家覺得f4或者以下嘅戀愛會唔會有結果? 小妹係一個認真嘅人,從來唔會覺得拍拖係為左熱戀期為左玩玩下。 最近有男仔追,佢對我好好,而且唔係愛情大過天唔讀書嘅人。 所以想知道大家對中學拍拖嘅諗法,唔該嗮。