屯門區某中學

#NSS學校

[屯門區某中學] 前提文字有啲多,請見諒🙇
唔知道大家有無試過由原本兩個人啲友誼變成四個人啲友誼呢?
先講一講人物設定:
我同A係由小學認識,之後仲入埋同一間中學
B就同A在中一同班認識,之後再跟我認識
C同我中一同班認識後,先後同A和B認識
A、B、C三個都係比較豪爽同外向啲類型,即係個啲唔鐘意邊個,就私底下鬧佢或直接翻面,有時講五句野就有一句粗口啲類型
我就係個種偏向內向的類型,哪怕人哋鬧我、針對我,我都係個種大事化小,小事化無的人,亦都唔鐘意講太過難聽啲粗口,再嬲都淨係識講「幹」就無啦啲人(以上絕無美化,現實我真係咁樣)

回到故事:

我同A中一唔同班,但都有保持聯繫,之後中二佢介紹B俾我識,不過我同B中一二都唔同班,導致到要大家一齊約出去才能多認識,但我想講真係超尷尬,因為唔認識導致到我同B啲溝通橋樑主要係A身上,但係A同B中一同班,導致我根本聽唔明佢哋講啲中一同學同老師係邊個,所以每次出去基本上我整係可以企埋一邊聽佢哋講,有時扮下笑,有好幾次佢哋都發現到依個情況,直接同我講「你不好咁啦!唔講野,攪到我哋兩個好似不埋你咁!」,但我都唔想,你哋明知我唔識你哋班中一同學同老師,都仲要淨係傾佢哋,我有咩辦法喎,無理由我同A一直傾小學啲野,令B尷尬架嘛,我寧願自己唔講野,都唔想氣氛尷尬囉,唯有每次用一堆藉口解釋點解我無講野。
之後我同A+B再出街,我發現佢哋都鐘意女團,但我又完全唔追星,所以又係得佢哋講無我講,跟住我覺得可能學校我真係無辦法去了解佢哋中一啲事,但外界啲我可以上網查,所以我為咗加深對女團的理解,同佢哋製造話題,就上網不斷搵資料,雖話我哋真係多咗話題,但我無理由為咗佢哋,日日犧牲瞓覺時間去搵資料,之後我哋啲話題又再次減少。
之後中二我同A+C同一班,B喺另一班,我因為同C中一就識,就介紹C俾A識,跟住我哋都相處得幾好,得閒就三個去另一班揾B,之後發現她們都有同樣啲愛好,後來每逢同佢哋企埋一齊傾計,我就愈感受到一種被孤立啲感覺。
中三事情發展更嚴重,我唔知係特登定點,每次大家喺群組傾計時,我啲訊息開始直接被佢哋無視,有一次佢哋其中一個仲直接喺群入面send咗句「三角形係世界上最堅固的形狀」,我直接心情down到一個點,每次望住佢哋傾得咁開心,我都諗過係咪只要我似佢哋多啲,就可以同佢哋傾得咁開心,甚至覺得其實自己係咪多餘啲。
之後有次一齊出去食lunch時,C開始吐嘈一個班上啲同學,但由於佢哋講個位係我啲朋友,所以我就真係一時無忍住,笑笑口講話「佢本來就係咁樣,無辦法啦!」,之後C見我咁講直接話「你做咩啫?!我又無話我憎佢!」,我當時直接驚到爆不停話「無無無,我唔係咁啲意思!」,之後見氣氛開始尷尬,我唯有轉移話題,但傾傾下,C突然用一種唔耐煩的語氣叫我全名「XXX,我真係唔鐘意你……」,好彩當時佢講得唔大聲,我直接提高幾個聲調轉移視線,問今日有咩功課之類,講真我完全唔介意有人話我、鬧我,但睇場合嚟講,你當住大家講,係想氣氛尷到社會性死亡?
總之依家就淨係得A有時同我傾計,其他時候佢哋都好似有結界咁,依啲情況大多只有兩個選擇,一係講出嚟,大家翻面無frd做,一係唔講,一直忍住,無論點,我都係食選擇後者,如果忍住為大家都好的話,我唔介意忍住,今日出依篇post純粹想講出嚟舒服啲,最後為四人組合啲frd辯護返,並唔係每個四人組合啲frd都係咁,樓主都仲有一個相處得好開心啲四人組,有機會樓主會再send多個另一個四人組的相處,希望各位都可以識到真正令你開心啲frd!
Sorry for 1999🙇