某6X年半山區中學

#NSS學校 [某6X年半山區中學] 是咁的,我母校每年都會搞年宵攤檔,以前就去維園開檔,而今年就因為疫情而轉做IG shop,咁作為一個喺度讀咗12年(小學+中學)嘅師兄,每年都會返去幫襯,每次仲會買好多,當係報答母校。 但係今年啲定價真係越嚟越過分,你以前要承擔租維園年宵攤檔嘅費用,所以貴啲都叫做理解,但係今年只有ig shop,成本唔會高得去邊。$60一個金屬勳章which 成本價可能只係<$6,一隻公仔竟然要$268,仲要好細隻。 即係明白師弟師妹都想賺少少錢,呢個都冇所謂,但係出啲咁過分,離譜嘅價格,真係唔能夠接受。師兄想支持你地,但係你用啲咁樣嘅價錢去對待我哋師兄,用學校個名去賺取暴利,真係接受唔到。

閱讀更多

屋企細上zoom真係好難頂

#NSS個人 [屋企細上zoom真係好難頂] 我住公屋,本身面授係冇乜問題嘅,但係呢排無啦啦又要上onlinelesson搞到我好唔開心。 首先,我屋企淨係得兩間房五個人住,我就同我家姐一齊訓一張好細嘅床,連書檯都好細,唔可以成本書擺係上面,淨係可以就住就住咁,字都寫唔到。佢而家讀大學,唔洗成日早起身去返學,我朝早上堂要開cam嘅時候就算blur左background啲同學都會見到佢係後面訓教,我淨係可以較超細聲。而且佢唔比我開窗簾同開燈,搞到勁暗乜都睇唔到,搵書有聲又會比佢鬧。我細佬就係客廳餐檯度上堂,我連出房門都會比佢鬧阻住佢上堂。 加上我連補習都要用zoom黎上,屋企得一部電腦係我地房度,家姐就會霸住間房話要做嘢,然後叫我係細佬間房張床度做卷上堂…條脊椎都唔掂啦,而且係張床度點做卷呀?就算同完媽咪講都係幫佢然後叫我比間房佢用,佢只係用電腦姐,佢自己有部macbook唔用係都要用我地房嗰部電腦霸住間房。

閱讀更多

Guest

#NSS社會 [Guest] 2019開始,全球疫情肆虐。我相信全港市民都希望疫情快啲完,唔使再戴口罩。 啲外國人又係衰,出街唔帶口罩,仲好氣話點解出街要帶口罩,我個人就覺得疫情成世都可能完唔到。 香港政府又唔知發咩撚神經,諗住剎哂啲無辜嘅倉鼠就可以清零。個人又冇事,啲倉鼠點會有事,你知唔知呢D小生命對我有幾重要,你賠得起咩? 你想清零就為左同內地通關,有冇諗過我地嘅感受?通關左之後又再帶埋啲病毒嚟你點搞?淨係識得強制人打針。原本好好地冇新增本地個案,都係因為你豁免機組人員唔使隔離,依家搞到人人日日都排成半日隊去做檢測,又無端端圍封逸葵樓5日,啲人要點返工?唔夠生活開支係邊個個錯? 之前太忙,一直冇時間投搞。sry for1999

閱讀更多

Guest

#NSS愛情 [Guest] 小妹今年15 我鍾意咗一個人 但係嘅佢想搵sp 但係我唔想做sp 唔知點好 sorry for 1999

閱讀更多

guest

#NSS社會 [guest] [都係嗰句:如果同醫生/父母(阿媽一言堂,老豆同醫生堅稱我有病,尤其老豆…原因係佢唔想煩,佢嘅態度令我覺得:有智力問題已經夠煩㗎啦(雖然只係裝飾x,仲要理埋呢啲嘢,我咪唔洗透?!)有用,我就唔會上嚟問咁多次。] [知唔知我老豆點講:你喊咩啫?唔好喊啦(咩料呀又,又想我洗錢俾你開藥?慳啲啦!] #NSS211121G po主。見你哋啲留言,係咪又同我屋企人一樣,覺得我無憑無據喺度9吹?!我越講,就越覺得有精神問題?(佢哋同你哋嘅反應一模一樣㗎![源自一次偷聽度嘅經歷。好似係..婆婆同大哥講:佢係有問題㗎嘛,你仲要同佢拗嘅?] 好,我就講啲最近嘅:有次喺廚房食嘢。當時喺iPad 見到啲搞笑咪笑吓。大哥喺要企喺度整焗爐(如果我駁佢,就會變成:係囉,你又要喺到阻住我嘅?死出去食唔得嘅?如果我再駁:你答呀,我問緊你點解呀!…on*,成日喺度問非所答![重點不在於我係咪答廢話,而係:佢要針對我,就會搵到理由…ok?]),咁都算,佢仲要:智*!(細聲講),我講到之後當然好唔服,就細聲鬧佢,結果:由入嚟嗰陣,有幾聲就教到首歌幾大聲,到我開口嗰吓,佢就開始慢慢教細聲首歌,到我講完…之後我嚇到靜咗。而佢再細聲「哼」咗1聲,又:「7頭!(都係細聲」1聲,就走咗。 …覺得太小事化大?咁我講嗰當刻發生嘅:佢有病,你係咪跟埋佢一齊有病呀?!(阿媽同大哥講㗎,就發生喺依家呀!你哋話邊個有問題? [其實真係好不解:點解當我每次話我唔係有病嘅時候,你哋喺要加強自己心目中「我係有病」呢個講法/宛圓啲咁話我有問題,然後叫我「收*啦你!」?….咁我哋溝通唔到㗎啵?(已經俾咗4次機會啦!算係咁(已經好寬容㗎)啦,係咪呀?]

閱讀更多

Guest

#NSS其他 [Guest] 話說之前無啦啦有個message send 來話xx公司請兼職招聘 係線上有手機就做到 咁基於好奇心 就㩒左入去睇 跟住就聯絡個個人試下做 係純粹訂閲D人+評論下

閱讀更多

guest(超緊急,麻煩依家出!!

#NSS社會 [guest(超緊急,麻煩依家出!!] 寫於25/1/22 [請先看完前4篇(包括我的留言)再留言] [都係嗰句:如果同醫生/父母(阿媽一言堂,老豆同醫生堅稱我有病,尤其老豆…原因係佢唔想煩,佢嘅態度令我覺得:有智力問題已經夠煩㗎啦(雖然只係裝飾x,仲要理埋呢啲嘢,我咪唔洗透?!)有用,我就唔會上嚟問咁多次。] [知唔知我老豆點講:你喊咩啫?唔好喊啦(咩料呀又,又想我洗錢俾你開藥?慳啲啦!] #NSS211121G po主。見你哋啲留言,係咪又同我屋企人一樣,覺得我無憑無據喺度9吹?!我越講,就越覺得有精神問題?(佢哋同你哋嘅反應一模一樣㗎![源自一次偷聽度嘅經歷。好似係..婆婆同大哥講:佢係有問題㗎嘛,你仲要同佢拗嘅?] 好,我就講啲最近嘅:有次喺廚房食嘢。當時喺iPad 見到啲搞笑咪笑吓。大哥喺要企喺度整焗爐(如果我駁佢,就會變成:係囉,你又要喺到阻住我嘅?死出去食唔得嘅?如果我再駁:你答呀,我問緊你點解呀!…on*,成日喺度問非所答![重點不在於我係咪答廢話,而係:佢要針對我,就會搵到理由…ok?]),咁都算,佢仲要:智*!(細聲講),我講到之後當然好唔服,就細聲鬧佢,結果:由入嚟嗰陣,有幾聲就教到首歌幾大聲,到我開口嗰吓,佢就開始慢慢教細聲首歌,到我講完…之後我嚇到靜咗。而佢再細聲「哼」咗1聲,又:「7頭!(都係細聲」1聲,就走咗。

閱讀更多

CFSS

#NSS學校 [CFSS] 之前有幾個post係講關於cfss。其實講真迪士尼嗰一日假原本係因為星期日用咗做學校嘅課堂,所以先會下一日有假期,咁而家取消咗好正常。仲有有人玩學校迫打針,但係其實每一間學校都會想同學快啲打針,但係冇逼得咁誇張。

閱讀更多

睇內文都估到

#NSS社會 [睇內文都估到] 愈睇愈想開地圖炮, 學校名都費事講,我希望呢個係最後一個,簡單係我角度概括三樣嘢: 1. 低form主要係想放假,直白啲係唔想翻學。 2. 大家係咪好驚曠課? 3. 學校本身都係紅底。

閱讀更多

某女校

#NSS愛情 [某女校] 我諗咗好耐 我覺得我好似變咗 les 我好似鍾意咗個 friend ( 下面叫 a

閱讀更多

TKOGSS

#NSS其他 [TKOGSS ] 我有5個朋友,識了5年。我們一直都好friend ,但上個月,他們完全無問我去不去迪士尼,他們5個就私自去了。 原本我並不知他們私自去了迪士尼,但我在IG見到他們炫耀他們私自去了迪士尼,而且是持年票進場,更暗中嘲笑我五年都去不到一次迪士尼。 我看到真是火大,封鎖他們IG一星期。如果換作是你,你會不會與這種人做朋友?

閱讀更多

[cfss]

#NSS學校 [[cfss]] 你地班低form仔係咪冇眼,已經叫咗你地唔好再post批評學校嘅野,你哋就堅持照做,咪撚咁仆街啦,你地日日投稿投訴學校,遲早搞到冇人夠膽到我地學校讀書,到時間學校倒閉,係咪你哋投稿班撚樣負責,如果係我冇嘢好講,問題係我相信大部份投稿嘅人心入邊嘅答案都係唔會負責,你唔負責就唔好做埋啲咁戇鳩嘅嘢,我真係冇嘢好講,有咩不滿就去4E搵我,投稿班白癡,生性d啦,都讀緊中學啦,咪再咁撚on9啦!

閱讀更多

Guest

#NSS愛情 [Guest ] (某傳統女名校)求admin post ig 我真係越嚟越亂,我已經分唔清鍾意同崇拜。 上年教我中文嘅老師KC,係一個人好nice,好關心學生,又教得好(有一班佢教嘅中文成班攞A)嘅老師。好多人畀佢教左冇耐,已經對佢有好感,包括我在內,但係一開始我係知道,只係崇拜佢,而唔係鍾意佢。 不過到左上年下學期,我開始懷疑自己係崇拜,定係…… 咁我哋班有一個學生KC係好偏心佢,成日讚佢。有一次KC讚佢篇閱讀報告寫得好,又話拎埋畀其他老師睇,其他老師都讚。果一刻我心情即刻好差、好唔開心,係度呷醋,跟住我就開始懷疑自己究竟係唔係鍾意佢,如果淨係崇拜佢,點解會呷醋?我開始有啲亂。

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 我的名字不值得一提,15歲。住在九龍塘區一帶,未婚。我在普通的中學上課。每天最早5點才回到家。我不抽煙,酒也不喝。晚上不定時睡,每天只要睡5小時。睡前,我一定會睇動畫。是一名隱宅,對三次元女性完全不感興趣。我認為自己十分正常。 從不知何時開始,周遭的人明顯懷疑我係唔係GAY,連家中娘親都大概保有相同想法。從朋友的經驗中,坦承隱宅不可能有好下場。懇請各位指導小弟要點做去化解誤會又或者應該做甚麼。十分感謝!

閱讀更多

Cfss

#NSS學校 [Cfss] Can u guys just stop? 人屌你又屌 Cls 低from仔好似第一次返學咁

閱讀更多

GUEST

#NSS學校 [GUEST] 小弟喺一間band1 學校。form1冇乜特別嘢,同同學相處都幾和諧。但上到form2….. 班入面有個全級第一,好L串。上堂除咗答問題,就係串其他人。例如:如果你成績唔好,就望吓陳小明。仲試過為咗一餐lunch吵咗半堂咁滯。全班都好憎佢😅,但佢keep住自我中心。 雖然操行都係C㗎啦,但係仲唔收斂下,真係頂唔順囉😵‍💫,有冇方法可以打救下我哋🙏🥲 Sor for 1999

閱讀更多

Guest

#NSS學業 [Guest] 你好呀各位!! 我今年中四,英文水平3到,希望中六可以有 5 想去補英文(長補),係操卷同教技巧嘅(四份卷都會教) 個人係一個要不停操卷嘅人😳 咩 Billy ng/Calvin

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] 話說小弟上個禮拜派完卷,我本身對今次考試期望好高(因為我溫咗成個月),出嚟嘅成績都算中上,但係坐我隔離嘅同學今次成績係超級好。 如果佢係努力讀書嘅話我會覺得好正常,但係A上堂日日喺度打機,功課又係返嚟先抄,考試嗰陣時仲喺IG見到佢去蒲,而且仲要冇補習。 ,點解我讀成個月書,嘥幾千蚊去補習都係差過個完全冇聽書補習嘅人?係咪佢有天賦我冇?

閱讀更多

SIS

#NSS個人 [SIS] Hello大學好,最近一直都有個問題攪到我非常困擾… 我今年14歲,m已經來了兩年,但係我身高只有151,而我的朋友全部都是160以上,我企喺佢地隔離顯得好細粒…. 請問下大家有啲乜有效嘅增高方法? 多謝哂!!!

閱讀更多