#NSS愛情 [Mkt] 同同學講一個女仔好靚,結果個on9同學話左比個女仔知,同學話佢聽完之後就笑笑,口同埋聽個同學講佢話我對眼都靚,之後當日女仔就係班群上加左我contact,佢首先sand左個表情後我明知故問問佢係邊個,之後就冇野講。我的確好喜歡佢,佢又活潑開朗又善良又靚,簡直係理想型,但一方面我係個有D自卑嘅人,我覺得我配吾上佢,而且我冇咩時間拍拖,我諗我地好吾夾。佢係咪對我都有意思呢?依家我一方面鐘意想發動態引起佢主意,一方面又逃避佢知道吾應該同佢拍拖,至於點解吾應該,因為佢係純情小女生我雖然a0但食過女吾係處而且好咸濕,跟本兩個世界嘅人,同埋真係覺得冇時間。最衰都係嗰同學,吾係佢我就吾會咁煩惱最多默默睇多兩眼女仔
#NSS個人 [Guest] 同基督教有關,不喜勿插 小弟f2, 阿爸阿媽都係基督徒,自細(好似係k2開始)返主日學,最近開始唔想返,原因係覺得啲道理同自己嘅價值觀好唔同,有啲反感,小學嗰陣講嗰啲神蹟我覺得ok, 都信嘅,f1開始講道理多過神蹟,係有啲悶不過我都覺得冇乜問題,到f2, 講嘅嘢唔知點解唔同晒,而且嗰啲道理同我一直以來嘅價值觀完全唔同,有一部份我都覺得ok嘅,不過有啲真係好想拍枱反駁佢,初初都冇嘢,只係忍吓,不過我開始頂唔順,而且呢啲道理越嚟越多,我次次都就嚟爆,不過當然會忍住,我唔會話嗰啲道理係錯嘅,雖然我好反對,但係始終要尊重返個信仰,雖然唔想返,不過喺嗰度識嘅朋友都係真心frd, 未必話好熟不過大家都好friendly, 我又唔想因為唔鍾意聽嗰啲道理而失去呢班咁好嘅朋友 我同阿媽傾過,佢份人幾隨和,不過當然唔俾我唔返,但係我真係好唔想,我覺得佢應該都會俾我嘅,咁我想問吓大家,以我咁嘅情況,應唔應該繼續返主日學?
#NSS個人 [GUEST] 小妹今年14,好想識朋友,但係又唔知講啲乜嘢好,人哋同我講嘢我又唔知點樣回覆,每一次有人同我講嘢我都好難諗到嘢講,我都有嘗試過將我嘅諗法話俾人聽,但係完全諗唔到,好迷惘,身邊人得1-2個frd,我有好多心事好多事情我好想話俾其他人聽,但係每次想講嘅時候都唔知點講好,硬係覺得其他人信唔過,我知道我唔打開個心,我會好難識到朋友,但係我真係唔知點算好,每日剩係得食嘢打機睇動漫瞓覺,完全唔知生存嘅意義係咩,唔開心嘅時候又喊唔出,我已經兩年冇喊過,冇特別去忍,但係真係好辛苦,釋放唔到出嚟,感覺自己唔係自己… Sor for 1999
#NSS個人 [Guest] 小妹係小學時學過一種樂器,我好享受玩嗰個樂器。但到咗中學就無嗰種樂器可以學,因為有啲冷門同埋要一team人先可以玩。 我現在中四,即使到呢刻,我仲係好懷念玩嗰樂器嘅時光,於是我上網查咗有關學該樂器嘅堂,一堂價值不菲,我諗大概同學劍擊一樣貴。 問題來了,我個人又無好大積蓄,屋企都唔富裕,我平時翻學搭車、食飯已經用好多錢,我唔想再加大父母嘅負擔,但我又想學呢個樂器,我應該點算? 我係學校嘅成績唔算好,所以我攞唔到獎學金,父母都唔俾我讀中學就打工,所以我都無錢俾我自己去學樂器。 所以,除咗問父母攞錢去學樂器之外,請問仲有無其他方法可以俾我去學?定真係要放棄呢個念頭…? Sor for 1999