Guest

#NSS學校 [Guest] 有冇人話俾我聽,佢哋究竟做緊乜。 我讀中學,嗰啲班group呢真係痴線。 小學雞到呢⋯ 講錯嘢仲要比佢哋鬧 ,道歉㗎啦已經, 我望住啲message彈下彈下, 真係好低能。 有個人係無聊啲,

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 《究竟係我接受能力低定點》 今年f5 話說小妹之前同frd去打波 隔離咁啱有班男仔喺度打 之後佢哋就問我哋拎ig ok咁我比咗佢 返到屋企之後其中一個人同我表白😨我覺得好不可思議 其實我只係當佢陌生人

閱讀更多

guest

#NSS愛情 [guest] 成日都有人話中學點都要拍一次拖 想拍拖就主動啲 唔好坐低等運到 但係作為女校嘅我,就算想跳出comfort zone去識男仔都幾困難,又唔想用交友app,想問問大家有啲咩方法可以介紹。 我都算係一個主動同outgoing嘅女仔,就算唔係識男朋友都想識多啲其他學校嘅人,唔想淨係留喺自己學校嘅圈子,求大家推介辨法🙇🏻‍♀️

閱讀更多

guest

#NSS愛情 [guest] 小妹有個問題想問下巴絲們 是咁的,我9月開學識左個女仔,好快我就沉左船。利申唔系外貌協會,我鍾意左佢嗰種靜靜地聽書嘅眼神,小息同我一齊99地。但系我係bi,第一次沉船沉女仔,一黎唔識溝女,二黎我驚表白之後friend都冇得做。 直女撩les,佢成日都搭下我膊頭,又抱下我,有時真係感謝上帝我係女,我係男嘅話我都扯旗_(´ཀ`」 ∠)__ (講下笑(´つヮ⊂︎)。 我好怕我表白衰左會尷尬,遲啲佢生日我送禮物比佢又驚佢明左,有冇巴絲可以比下tips我(◍ ´꒳` ◍)?

閱讀更多

[GUEST]

#NSS個人 [[GUEST]] 之前一直都有俾人人身攻擊嘅經歷,以下係我有感而發嘅歌詞(可能某啲位有啲格眼,而且英文文法有少少錯,請大家唔好介意🤧 只係想寫歌詞抒發下情緒) Hey hey Why so toxic bae

閱讀更多

Mkt

#NSS愛情 [Mkt] 同同學講一個女仔好靚,結果個on9同學話左比個女仔知,同學話佢聽完之後就笑笑,口同埋聽個同學講佢話我對眼都靚,之後當日女仔就係班群上加左我contact,佢首先sand左個表情後我明知故問問佢係邊個,之後就冇野講。我的確好喜歡佢,佢又活潑開朗又善良又靚,簡直係理想型,但一方面我係個有D自卑嘅人,我覺得我配吾上佢,而且我冇咩時間拍拖,我諗我地好吾夾。佢係咪對我都有意思呢?依家我一方面鐘意想發動態引起佢主意,一方面又逃避佢知道吾應該同佢拍拖,至於點解吾應該,因為佢係純情小女生我雖然a0但食過女吾係處而且好咸濕,跟本兩個世界嘅人,同埋真係覺得冇時間。最衰都係嗰同學,吾係佢我就吾會咁煩惱最多默默睇多兩眼女仔

閱讀更多

[GUEST]

#NSS個人 [[GUEST]] 我發現我喺唔同嘅朋友圈子入面都係屬於嗰啲冇乜存在感嘅人 可能係我喺經營朋友關係上面有啲不足 導致啲人唔會好重視我 永遠都係嗰啲冇乜存在感嘅人 佢地自己搞小圈子開過另一個group 哈哈仲要po喺ig 驚死我唔知咁 fine冇事我理解

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 同基督教有關,不喜勿插 小弟f2, 阿爸阿媽都係基督徒,自細(好似係k2開始)返主日學,最近開始唔想返,原因係覺得啲道理同自己嘅價值觀好唔同,有啲反感,小學嗰陣講嗰啲神蹟我覺得ok, 都信嘅,f1開始講道理多過神蹟,係有啲悶不過我都覺得冇乜問題,到f2, 講嘅嘢唔知點解唔同晒,而且嗰啲道理同我一直以來嘅價值觀完全唔同,有一部份我都覺得ok嘅,不過有啲真係好想拍枱反駁佢,初初都冇嘢,只係忍吓,不過我開始頂唔順,而且呢啲道理越嚟越多,我次次都就嚟爆,不過當然會忍住,我唔會話嗰啲道理係錯嘅,雖然我好反對,但係始終要尊重返個信仰,雖然唔想返,不過喺嗰度識嘅朋友都係真心frd, 未必話好熟不過大家都好friendly, 我又唔想因為唔鍾意聽嗰啲道理而失去呢班咁好嘅朋友 我同阿媽傾過,佢份人幾隨和,不過當然唔俾我唔返,但係我真係好唔想,我覺得佢應該都會俾我嘅,咁我想問吓大家,以我咁嘅情況,應唔應該繼續返主日學?

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 小妹今年14,好想識朋友,但係又唔知講啲乜嘢好,人哋同我講嘢我又唔知點樣回覆,每一次有人同我講嘢我都好難諗到嘢講,我都有嘗試過將我嘅諗法話俾人聽,但係完全諗唔到,好迷惘,身邊人得1-2個frd,我有好多心事好多事情我好想話俾其他人聽,但係每次想講嘅時候都唔知點講好,硬係覺得其他人信唔過,我知道我唔打開個心,我會好難識到朋友,但係我真係唔知點算好,每日剩係得食嘢打機睇動漫瞓覺,完全唔知生存嘅意義係咩,唔開心嘅時候又喊唔出,我已經兩年冇喊過,冇特別去忍,但係真係好辛苦,釋放唔到出嚟,感覺自己唔係自己… Sor for 1999

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 是咁的 我鐘意咗一個同級嘅男仔 嗯⋯大約鐘意咗佢三年 我都唔知點解可以鐘意咗佢咁耐 今年係最後一年同佢同級 下年應該唔會架喇 但係我又唔夠膽同佢講 「我鐘意佢」

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] 要點樣先可以同一個大你好幾年嘅人做friend? 介紹返背景先,小妹今年f2,話說之前小息就留意到一個f5嘅男仔成日經過我個班門口(f2同f5係同一個樓層),真係超級超級靚仔!,咁之後呢我就叫friend去問佢攞ig啦,佢都有俾,加佢嘅嗰一日我都有嘗試起話題,但係俾我感覺就係佢好串。之後我都唔敢搵佢啦,就咁樣過咗成年,我平時都淨係可以話小息嘅時候係班房入面等佢經過,或者係去籃球場睇佢打波。佢連我叫咩名都唔知,我講咁多都淨係想同佢be個friend咁解。

閱讀更多

GUEST

#NSS愛情 [GUEST] admin pls post IG plssss🥺 我今年中三,鍾意咗個男仔(簡稱a)我同a都幾熟,之後仲約咗同其他frd一齊去迪士尼。近排a喺IG玩問答,我先知道佢有鍾意嘅人,問咗幾次發現佢鍾意咗我個frd..但係我個frd有男朋友而且佢唔鍾意a,所以前排a就話放棄咗。我有諗過表白但我都feel到a仲鍾意我個frd。我都知道感情呢啲嘢唔係話放就放得低🥲我依家唔知點算好,求教 Sor for

閱讀更多

guest

#NSS愛情 [guest] 點追女仔… 識左個女仔5個月,同佢平時有傾開計,一個禮拜5-6次係真心傾個啲,唔尷嘅,佢都會有時主動搵我。感覺到佢係真心對我好但係得少少好感,點拉埋啲關係…sor for 1999

閱讀更多

GEUST

#NSS學校 [GEUST] (希望Admin可以po IG)小妹今年中三,讀九龍塘一間Band3中學,想轉去一間喺黃大仙Band 2嘅中學,因為我喺而家嗰間中學讀得唔係幾開心。小妹成績中下,中英數都算OK,同埋我唔知道轉校嘅程序係點樣,所以就想喺度問吓大家意見,thx!

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 我係一個f3女仔,幼稚園小學都係讀男女校,但自從中學升咗上女校之後就好似唔識同男仔相處咁,如果搭交通工具有男仔坐我隔離會唔自在,仲要無論我唔鍾意佢甚至覺得佢樣衰都會臉紅,而家帶口罩還好,唔會俾人見到臉紅,但係我唔知除咗口罩個時點算,臉紅真係好尷尬㗎,陣間個男仔見到我臉紅又唔知會唸啲咩。請問有咩辦法可以改善而家嘅情況?我真係好想知道方法。多謝大家!第一次投稿希望大家體諒。

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 係咁嘅 小弟06 發覺自己好易對女仔有好感 當其他女同學 甚至女網友(如果識到嘅話)對我少少好 或者講d我覺得好sweet嘅說話 我就會有無限嘅幻想 例如同佢拍拖之後會點呢

閱讀更多

Guest

#NSS學校 [Guest] Admin po ig pls 話說小弟暑假之前移咗民去英國 而家返咗個幾月學,但係我冇乜朋友(我嗰級淨係得我一個香港人),一日都唔知有冇十句,事關我講英文唔係好confident,同埋有時catch唔到佢哋嘅話題。平時同人企埋一齊都齋聽,有時佢哋hello都冇句,wts問人嘢都試過俾人已讀不回,我真係唔想咁樣繼續落去。 而家我有個機會,前排搵咗個同學,佢話term break嗰陣嚟我屋企教我法文,好似幾好人,想問吓各位有冇方法到時可以同佢熟啲?例如join佢食lunch/break之類嗰啲嘢?

閱讀更多

性育強中學

#NSS個人 [性育強中學] Hello 小弟由細到大都唔識同女仔溝通,請問有冇人可以留低IG畀小弟練習下?

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 小妹係小學時學過一種樂器,我好享受玩嗰個樂器。但到咗中學就無嗰種樂器可以學,因為有啲冷門同埋要一team人先可以玩。 我現在中四,即使到呢刻,我仲係好懷念玩嗰樂器嘅時光,於是我上網查咗有關學該樂器嘅堂,一堂價值不菲,我諗大概同學劍擊一樣貴。 問題來了,我個人又無好大積蓄,屋企都唔富裕,我平時翻學搭車、食飯已經用好多錢,我唔想再加大父母嘅負擔,但我又想學呢個樂器,我應該點算? 我係學校嘅成績唔算好,所以我攞唔到獎學金,父母都唔俾我讀中學就打工,所以我都無錢俾我自己去學樂器。 所以,除咗問父母攞錢去學樂器之外,請問仲有無其他方法可以俾我去學?定真係要放棄呢個念頭…? Sor for 1999

閱讀更多