Guest

#NSS愛情 [Guest] 是咁的,有個女仔鍾意左我好多年,大家本身唔係friend甚至話完全唔熟,但係一直無同我表白,只係聽過好多人講同自己都feel到,本身我無feel,但到後尾唔知點解有d feel定好感之類。我唔知點解佢中意我咁耐唔直接同我講,你地覺得我應該等佢表白定係點?因為之前同其他人表白失敗所以都唔太敢主動,po ig thx

閱讀更多

CCGSS

#NSS家庭 [CCGSS] 本人中五,男 話說我呀爸呀同呀媽關係一直都唔太好,咁佢地今晚就又嘈交啦,但係今晚比之前都特別少少嘅係,佢地今晚首次嘈到嗌離婚,我個人嚟講其實就覺得如果佢地真係離婚,咁我想問嘅係:會對我有啲咩影響?(唔好講心理方面,唔該) 。 唔好講心理方面嘅影響嘅原因係因為,佢地都嘈左好耐。由我記得嘅時間係當我小三,當時佢地都唔算成日嘈,大概一兩個禮拜就會小嘈,兩三個月就會大嘈。但係去到前排疫情,佢地就開始嘈得密左,咁我就開始發覺佢地嘅關係愈嚟愈差,我嗰時已經覺得:佢地離婚可能會係遲早嘅事,所以我以經有哂心理準備。 。 其實佢地離唔離婚我已經覺得冇乜所謂,我又有哂心理準備,我又有兩個好很有經濟能力(真心)嘅兄&姊,只不過我預料唔到佢地真係離婚之後會對我有咩影響姐…(btw唔好屌我冇人性plz) 。 唔好當我係你地身邊任何一個嘅朋友,因為我相信如果係share個po比佢地,再問係唔係佢,就算佢地係定唔係,我諗佢地都會唔開心。

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 麻煩晒admin再幫我po多次🥺 Hi我係#nss211005e嘅投搞人 佢21歲仲讀緊F4係因為我哋喺加拿大讀書,加拿大政府唔承認佢喺孟加拉讀嘅中學,所以佢而家仲喺F4 而小妹喺香港留過班同埋我放棄曬我全部喺香港嘅學分,所以我17歲讀F4… 個男仔琴日仲直接攬住我⋯⋯我真心呆咗⋯⋯

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 我係咪真係唔識傾偈 小妹今年f3,有個識咗10年嘅朋友。升中學嗰年我哋又識多咗個friend,一開始都唔錯,但係呢一兩年我發現自己同佢哋好似越嚟越唔夾,每次一齊出嚟都同唔到佢哋講嘢,慢慢每次同佢哋出街都係咁迎合佢哋嘅喜好,扮晒自己同佢地都鍾意一樣嘢,但係都好似冇乜用,佢哋講10句嘢我可能答到淨係一句。每次同佢哋出街都好似透明人咁企埋一二邊,都幾辛苦,好似俾人冷落左咁。 佢哋今年年頭又同埋另一個人一齊玩,每次同佢地三個出街我都係只係唔講嘢或者就比佢地笑我完全唔識佢哋啲嘢,我已經俾人笑到我完全冇感,連我都覺得自己係咪完全對呢個世界零認知。就算食飯都係佢哋三個傾偈,我就坐喺度食飯,完全答唔到嘴。我唔想放棄呢一個10年嘅朋友,但係每次同佢地幾個出去都好唔開心。想問有冇人同我一樣定係得我一個咁奇怪…

閱讀更多

SHCC

#NSS學校 [SHCC] 本人今年F1,正在努力适应学习环境。我发现在小学一起升上来的朋友们都似乎冷落了我,。虽然还是小学的朋友,但他们总是两个两个地在前面走,上到巴士后也自己顾自己没有任何交集。有些已经是认识了七年的朋友了,在WTS想倾诉一下或者问一下近况,都会block我。最近在学校里又认识了新朋友,上个星期刚约他们去密室逃脱,到了赴约的那一天,他们放我飞机了。。。是不是你们都感受不到我的存在呢?无论我在哪些朋友面前,我都是被冷落的那个。可能因为我的性格比较内向。。。 你们有哪些办法可以帮到我吗?

閱讀更多

Guest

#NSS學校 [Guest] 今年高中 身邊冇知己,年年都係分到一個已經有曬小圈子嘅班裏面, 融入唔到, 唔係冇嘗試同人溝通,只係冇人想理我呢個外人。 每次體育堂, 都得我一個人, 個個都係成對或者成堆人一齊玩(例如羽毛球,乒乓球), 會覺得好尬,

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 發現學校周圍嘅人都有成班一齊玩嘅friend,再唔係就喺校外或者上網識朋友,但係自己就好似淨係得一個人咁,求方法識到真心好朋友

閱讀更多

dbs

#NSS家庭 [dbs] 啲同學話我好有錢,但係其實真係好煩,我又唔係特別有錢(唔會好似啲post話咩周街派錢),但係啲同學話我住1000呎嘅私樓同揸保時捷好rich,我又唔太覺wor。佢哋真係好煩,點先可以令佢哋收聲?

閱讀更多

[GUEST]

#NSS家庭 [[GUEST]] 小妹今年F3阿哥今年F6 話說我同佢關係好似好陌生咁😢 住喺同一間屋度 見到對方都唔講嘢 我同佢就好似做咗14年室友咁~~ 但係我見到其他人同兄弟姊妹嘅關係唔係 好似我哋咁僵硬😣又笑又傾偈咁 因為我阿哥今年F6佢又想去外國讀書

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 小弟今年 f2 165, 其實算唔算矮😢 有冇啲師兄f2嗰陣都係165, 依家高到幾多😢 或者大家覺得我可以高到幾多🤔🤥😢

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 是咁的 本人是一位小F3 話說我有一個frd,有一日傾吓計嘅時候 佢就問我平時有啲咩做啦 咁我就答佢我會睇動漫打下機睇吓Vtuber啦 然之後佢就話咁宅男㗎你 動漫唔係比BB睇嘅咩 睇埋E

閱讀更多

Guest

#NSS愛情 [Guest] 我有兩個朋友,下稱A,B。 我同A熟啲,佢成日都會同我傾野,同我一齊癲,之後就好似中意咗A,而家A去咗美國讀書,送機個陣佢問咗句“會唔會等我”,我無唸咁多答咗會。而家同B同班,同佢一齊我會覺得好安心,成日都想同佢一齊,佢又對我好好,會關心我,安慰我,陪我周圍去,我發現我同A一齊嘅時候係唔會有呢啲感覺,我而家知道我中意嗰個並唔係A,係B。 我係咪對唔住A,我係咪好賤? 我真係唔知點算。

閱讀更多

GUEST

#NSS個人 [GUEST] 先感謝admin出Po🙇🏼 長文慎入。 我覺得我自己好似壞左。 其實我由細到大,無論係身邊嘅屋企人/朋友,又或是老師/同學,大家都會覺得我係一個好外向好活潑好健談嘅人。就連我自己對此都深信不疑,所以我過往都一直好熱衷於去參加唔同嘅活動,去認識更多嘅人。 但係升左高中之後,我好似變左好多。我開始越來越靜,一開頭係慢慢咁冇咁積極咁去參加課餘活動;跟住就開始唔係咁中意識新嘅朋友;再後來就係同原本一直玩的好Frd嘅朋友疏遠;最後去到宜家,我係已經好驚同人交流,就算係Frd同我講野我都冇辦法直視對方,或者係不太肯同佢地一齊出街。 其實我真係唔明點解我會變成咁,我其實好中意同我啲Frd一齊去玩去吹水,因為佢地之前一直係我最低谷最唔開心嘅時候一直陪住我。我知道佢地好好,所以我都想好似佢地對我咁去對翻佢地好。但係我宜家唔單止係冇辦法直接同人交流,因為人地同我講野個陣我成日都因為驚而搵藉口即刻走;有陣時我企係條街度都會覺得有種莫名嘅恐慌感,而我唔知呢種感覺係從何而來………除左恐懼社交之外,我同時好似對一切事物都失去興趣/感受。以前我都會好中意好中意打機/睇小說動漫,但係宜家我對呢啲同樣都失去興趣(我就來連飯都可以放棄唔食,但係我以前固定一日六餐風雨不變,宜家一日兩餐/一餐,或者直接唔食);又或者係我被人蝦/被屋企人無故指責個陣我都已經唔會嬲同委屈,連眼淚都冇多滴。我真係唔知自己發生左啲乜,我好似變緊做一個冇心嘅怪物……………. 係我發現自己唔多對路之後,我有搵過啲Frd去傾,傾下係因為乜野原因令到我變成咁。我啲Frd話有可能係因為家庭原因令到我對好多野冇嗮興趣,得閒同佢地多啲出去玩,咁我就會feel到呢個世界嘅美好,就會重新中意呢個世界。當然,我有跟住佢地比嘅建議去做。就係嗰次傾完之後,我同佢地去左睇海同埋去OP玩,跟住又去左幾次我之前一直好想去嘅餐廳。但係我覺得我辜負左佢嘅期望,因為我就算做左好多我之前一直想做嘅野,我都係依舊對乜都冇興趣,甚至開始厭煩呢一切。我真係覺得我自己好垃圾,折磨自己都算,仲要浪費佢地嘅一片苦心。 就係呢件事之後,我有一個Frd特登私下搵左我傾左好耐好耐。佢話,之前嘅我比佢嘅感覺係嗰種陽光活潑嘅外向派;而家嘅我就好似虛無一片,對乜都冇感覺,就來坐化成佛(雖然我的確有同佢地認真探討過我有諗過出家呢件事)。佢好擔心我就咁困住唔識行翻出來,最後一下諗唔開就咁同呢個世界say

閱讀更多

某 band 1 名校

#NSS學校 [某 band 1 名校] 事緣我喺舊年識到個玩同一隻冷門 game 嘅同學,見佢同我志同道合,就做咗 friend,我深入了解後發現原來佢家境唔好,更加有啲罕見病。 一開始我哋成日一齊打機、傾偈,都幾開心,但係到咗今年

閱讀更多

冇男仔同自己表白係咪正常

#NSS個人 [冇男仔同自己表白係咪正常] 呢邊今年中五 , 班上面已經有唔少同學拍緊拖 , 但我都目前為止都好似賣淨蔗咁…… 我嘅性格好率直, 好多人都話我講嘢成日唔經大腦, 但其實對我嚟講我都唔知咩為之經大腦🙈

閱讀更多

band1c~b

#NSS學業 [band1c~b] 今日聽完某位阿sir講d入大學嘅事情,又上年查咗d資訊,突然好迷茫~ 我form2,中精班,原大諗住揀科都係揀文科,但係今日查咗D information,有D驚係未來就算讀到大學,都要乞食。尤其依家d科技日新月異,相信好快好多文科工作都被機械取代。我當大概9年後仲有教師職業,我自己好唔鐘意對D密密麻麻嘅卷。 與此同時,我理科有唔掂喎,今年學嘅第一課由unit 8.1~8.7(教electric ) 我一句都聽唔明,好亂~但係我係form1 is唔算好差,D

閱讀更多

沙田第一男校

#NSS學校 [沙田第一男校] on下on下on到中六了,其實一個社交恐懼症嘅學生點先搵到女性frd?🙈唔想對自己中學生活有遺憾😓sorry for a bit on9

閱讀更多

Guest

#NSS個人 [Guest] 是咁的 我升咗上中學之後 因為學業壓力 我幾乎日日都因此唞唔到氣 晚晚都失眠 請問可以點解決 Sorry for

閱讀更多

沙田某間學校

#NSS社會 [沙田某間學校] 點解女仔著瑜珈褲就唔得? 點解女仔著短裙又唔得? 點解女仔咩個斜咩袋都會畀人話係有機心? 點解女性一表達關於平權嘅事,啲男人就話佢哋係女權撚? 每次見到呢啲嘢都好唔開心,點解連女性想著咩衫都要管人哋,著得暴露少少又話人哋有機心,而家連孭個斜孭袋都話人哋有機心,癲㗎!每個人都有自己嘅衣著自由,但點解偏偏女性就會因為呢啲嘢而畀人話?而且點解次次一講到女性就話人哋係死港女、雞、臭X、女權撚?其實有時都未了解清楚件事就喺度亂咁話啲女性,真係非常唔好!其實大部分香港女仔都冇乜嘢,點解係都要將某D衰嘅女仔嘅行為講到好似全香港嘅女性都係港女都係雞呢? 利申:我唔係支持女權,我係支持性別平權嘅,希望男性同女性都可以受到平等對待。

閱讀更多

GUEST

#NSS學業 [GUEST] [Admin pls po ig] 好後悔初中冇好好讀書 而家F5先開始識諗 但係發覺例如英文 數學

閱讀更多