#NSS家庭 [CCGSS] 本人中五,男 話說我呀爸呀同呀媽關係一直都唔太好,咁佢地今晚就又嘈交啦,但係今晚比之前都特別少少嘅係,佢地今晚首次嘈到嗌離婚,我個人嚟講其實就覺得如果佢地真係離婚,咁我想問嘅係:會對我有啲咩影響?(唔好講心理方面,唔該) 。 唔好講心理方面嘅影響嘅原因係因為,佢地都嘈左好耐。由我記得嘅時間係當我小三,當時佢地都唔算成日嘈,大概一兩個禮拜就會小嘈,兩三個月就會大嘈。但係去到前排疫情,佢地就開始嘈得密左,咁我就開始發覺佢地嘅關係愈嚟愈差,我嗰時已經覺得:佢地離婚可能會係遲早嘅事,所以我以經有哂心理準備。 。 其實佢地離唔離婚我已經覺得冇乜所謂,我又有哂心理準備,我又有兩個好很有經濟能力(真心)嘅兄&姊,只不過我預料唔到佢地真係離婚之後會對我有咩影響姐…(btw唔好屌我冇人性plz) 。 唔好當我係你地身邊任何一個嘅朋友,因為我相信如果係share個po比佢地,再問係唔係佢,就算佢地係定唔係,我諗佢地都會唔開心。
#NSS個人 [GUEST] 我係咪真係唔識傾偈 小妹今年f3,有個識咗10年嘅朋友。升中學嗰年我哋又識多咗個friend,一開始都唔錯,但係呢一兩年我發現自己同佢哋好似越嚟越唔夾,每次一齊出嚟都同唔到佢哋講嘢,慢慢每次同佢哋出街都係咁迎合佢哋嘅喜好,扮晒自己同佢地都鍾意一樣嘢,但係都好似冇乜用,佢哋講10句嘢我可能答到淨係一句。每次同佢哋出街都好似透明人咁企埋一二邊,都幾辛苦,好似俾人冷落左咁。 佢哋今年年頭又同埋另一個人一齊玩,每次同佢地三個出街我都係只係唔講嘢或者就比佢地笑我完全唔識佢哋啲嘢,我已經俾人笑到我完全冇感,連我都覺得自己係咪完全對呢個世界零認知。就算食飯都係佢哋三個傾偈,我就坐喺度食飯,完全答唔到嘴。我唔想放棄呢一個10年嘅朋友,但係每次同佢地幾個出去都好唔開心。想問有冇人同我一樣定係得我一個咁奇怪…
#NSS個人 [GUEST] 先感謝admin出Po🙇🏼 長文慎入。 我覺得我自己好似壞左。 其實我由細到大,無論係身邊嘅屋企人/朋友,又或是老師/同學,大家都會覺得我係一個好外向好活潑好健談嘅人。就連我自己對此都深信不疑,所以我過往都一直好熱衷於去參加唔同嘅活動,去認識更多嘅人。 但係升左高中之後,我好似變左好多。我開始越來越靜,一開頭係慢慢咁冇咁積極咁去參加課餘活動;跟住就開始唔係咁中意識新嘅朋友;再後來就係同原本一直玩的好Frd嘅朋友疏遠;最後去到宜家,我係已經好驚同人交流,就算係Frd同我講野我都冇辦法直視對方,或者係不太肯同佢地一齊出街。 其實我真係唔明點解我會變成咁,我其實好中意同我啲Frd一齊去玩去吹水,因為佢地之前一直係我最低谷最唔開心嘅時候一直陪住我。我知道佢地好好,所以我都想好似佢地對我咁去對翻佢地好。但係我宜家唔單止係冇辦法直接同人交流,因為人地同我講野個陣我成日都因為驚而搵藉口即刻走;有陣時我企係條街度都會覺得有種莫名嘅恐慌感,而我唔知呢種感覺係從何而來………除左恐懼社交之外,我同時好似對一切事物都失去興趣/感受。以前我都會好中意好中意打機/睇小說動漫,但係宜家我對呢啲同樣都失去興趣(我就來連飯都可以放棄唔食,但係我以前固定一日六餐風雨不變,宜家一日兩餐/一餐,或者直接唔食);又或者係我被人蝦/被屋企人無故指責個陣我都已經唔會嬲同委屈,連眼淚都冇多滴。我真係唔知自己發生左啲乜,我好似變緊做一個冇心嘅怪物……………. 係我發現自己唔多對路之後,我有搵過啲Frd去傾,傾下係因為乜野原因令到我變成咁。我啲Frd話有可能係因為家庭原因令到我對好多野冇嗮興趣,得閒同佢地多啲出去玩,咁我就會feel到呢個世界嘅美好,就會重新中意呢個世界。當然,我有跟住佢地比嘅建議去做。就係嗰次傾完之後,我同佢地去左睇海同埋去OP玩,跟住又去左幾次我之前一直好想去嘅餐廳。但係我覺得我辜負左佢嘅期望,因為我就算做左好多我之前一直想做嘅野,我都係依舊對乜都冇興趣,甚至開始厭煩呢一切。我真係覺得我自己好垃圾,折磨自己都算,仲要浪費佢地嘅一片苦心。 就係呢件事之後,我有一個Frd特登私下搵左我傾左好耐好耐。佢話,之前嘅我比佢嘅感覺係嗰種陽光活潑嘅外向派;而家嘅我就好似虛無一片,對乜都冇感覺,就來坐化成佛(雖然我的確有同佢地認真探討過我有諗過出家呢件事)。佢好擔心我就咁困住唔識行翻出來,最後一下諗唔開就咁同呢個世界say
#NSS學校 [某 band 1 名校] 事緣我喺舊年識到個玩同一隻冷門 game 嘅同學,見佢同我志同道合,就做咗 friend,我深入了解後發現原來佢家境唔好,更加有啲罕見病。 一開始我哋成日一齊打機、傾偈,都幾開心,但係到咗今年
#NSS個人 [冇男仔同自己表白係咪正常] 呢邊今年中五 , 班上面已經有唔少同學拍緊拖 , 但我都目前為止都好似賣淨蔗咁…… 我嘅性格好率直, 好多人都話我講嘢成日唔經大腦, 但其實對我嚟講我都唔知咩為之經大腦🙈
#NSS社會 [沙田某間學校] 點解女仔著瑜珈褲就唔得? 點解女仔著短裙又唔得? 點解女仔咩個斜咩袋都會畀人話係有機心? 點解女性一表達關於平權嘅事,啲男人就話佢哋係女權撚? 每次見到呢啲嘢都好唔開心,點解連女性想著咩衫都要管人哋,著得暴露少少又話人哋有機心,而家連孭個斜孭袋都話人哋有機心,癲㗎!每個人都有自己嘅衣著自由,但點解偏偏女性就會因為呢啲嘢而畀人話?而且點解次次一講到女性就話人哋係死港女、雞、臭X、女權撚?其實有時都未了解清楚件事就喺度亂咁話啲女性,真係非常唔好!其實大部分香港女仔都冇乜嘢,點解係都要將某D衰嘅女仔嘅行為講到好似全香港嘅女性都係港女都係雞呢? 利申:我唔係支持女權,我係支持性別平權嘅,希望男性同女性都可以受到平等對待。